Ik ben het eens met olgamara. Kijk eens als jullie ons meer ruimte kunnen geven en gooi die ghostkastelen er uit want dat heeft toch geen zin. Hierdoor wint een stam de ronde om zoveel mogelijk ghostkastelen in te nemen.
Gewoon zo als de eerste ronde van khanwars, tegen elkaar vechten en die gene of die stam die de meeste ervaringspunten had wint de ronde en niet wie de meeste ghostkastelen heeft.
juist ik ben het eens met jullie. de rond duur twee maanden eigenlijk 6 weken. wand er gebuurd helemaal niets meer. de meeste wachten al gewoon af tot het gedaan is . voor geen werd er gestreden tot de laatste dag en inderdaad dit is het gevolg van die ghostkastelen. en het gevolg daar van hebben we gezien in de vorige ronde met twee spelers die te machtig waren. ik denk dat iedereen weet over wie we het hebben. nu ik hoop dat het beter word in de volgende ronde.
nu ja voor die geen die verder spelen. voor mij is het over ik stop er mee.
Mijn excuses voor de mensen waar ik cru voor over kwam is nooit mijn bedoeling geweest en zal het ook nooit zijn. Ik heb mij hartelijk geamuseerd. Een paar mensen wil ik nog een hart onder de riem steken ikbenerniet, intruderke , feniks , mental, ronaldo, vermist, drunkman, bella,Paulstartrek
The_Warlord enz..... hartelijk dank voor de leuke momenten.
met vriendelijke groeten.
duvel
coppensjurgen@hotmail.comduvel Berichten: 1