Vragen over het spel.

Moderator: The_Warlord

Vragen over het spel.

Berichtdoor Admin » Di Jun 15, 2010 10:28 pm

Omdat het onnodig is op het forum allerlei vragen te beantwoorden die te maken hebben met hoe het spel werkt of welke gevechtseenheden er zijn en hoe je die kunt krijgen......
Wij verwijzen je daarvoor eerst naar help: http://help.xs-software.com/game/browse ... /game.html
Alleen als je daar je antwoord niet hebt kunnen vinden kun je hier je vraag stellen.
Admin

Re: Vragen over het spel.

Berichtdoor The_Warlord » Do Jun 17, 2010 10:33 pm

In de loop der tijd zal ik wel weer een FAQ opstellen, voornamelijk omtrent quest 13, daar vele niet letten op de huizen & de beloning.
Forum terug, ik terug
Gebruikers-avatar
The_Warlord

GeestKhan

Berichtdoor NozeM » Di Jun 22, 2010 4:46 am

Er zijn kastelen onder de naam Geestkhan. Wat is de bedoeling hiervan?
Kunnen we die aanvallen of kunnen we die overnemen?
Waar moet je op letten bij deze kastelen?
NozeM

Berichtdoor The_Warlord » Di Jun 22, 2010 7:53 am

Ook in de help te vinden ;)

1. Spook Khan, heerser
De Spook Khan (van Ghost Khan in het Engels) heeft zo'n 600 kastelen, die zijn Verspreid over de hele wereldkaart. Alle volken zijn hierin vertegenwoordigd. Eigenschappen van de kastelen van de Spook Khan:

* De dorpen beginnen met 20 000 loyaliteit.
* Alle gebouwen zijn volledig uitgebouwd, behalve het Klooster, DAT niveau 1 is.
* De Inkomsten van de grondstoffen zijn 2 keer Minder dan normaal.
* De Spook Khan is meester in alle vaardigheden.
* Elk kasteel zal ongeveer een leger hebben van 100.000 bevolking.
* De legeropstellingen die ingevoerd zijn, worden Willekeurig verwisseld.

De Stammenrangschikking zal worden bepaald door de tijd DAT stamleden een Spook Khan kasteel In hun bezit hebben. Voor elk uur een DAT-stam deksel een dergelijk Kasteel in zijn bezit heeft zal de stam Een Punt Krijgen. Voorbeeld: Een Stam heeft 10 Spook kastelen voor de dag. Echter 1 van deze is om 13:00 uur overgenomen. Dit betekent Dat de stam krijgt 9 x 24 punten + 1x 13 punten = 216 + 13 = 229 punten voor die dag.
Legers in de Spook Khan kastelen zullen niet aan van bijgevuld worden.
Forum terug, ik terug
Gebruikers-avatar
The_Warlord

Berichtdoor Sniekie » Di Jun 22, 2010 12:59 pm

Legers in de Spook Khan kastelen zullen niet aan van bijgevuld worden.

Er staan duizenden fouten in de vertaling van de spelregels. Sommige zelfs zo onduidelijk dat je het hele verhaal niet meer snapt.
Verder wil ik nog even reageren op het volgende:

De Stammenrangschikking zal worden bepaald door de tijd DAT stamleden een Spook Khan kasteel In hun bezit hebben. Voor elk uur een DAT-stam deksel een dergelijk Kasteel in zijn bezit heeft zal de stam Een Punt Krijgen. Voorbeeld: Een Stam heeft 10 Spook kastelen voor de dag. Echter 1 van deze is om 13:00 uur overgenomen. Dit betekent Dat de stam krijgt 9 x 24 punten + 1x 13 punten = 216 + 13 = 229 punten voor die dag

Wie kan hier niet rekenen?
Is dit een rechtstreekse overname vanuit de orginele spelregels?
Na 13:00 zijn er geen 13 punten te verdienen met je spookkasteeltje, deze blijft gewoon op de 11 punten hangen.

Er worden mensen gebanned omdat ze binnen een stam wel mogen handelen, maar niet als ze samen wonen en in dezelfde stam zitten.
Hier word ruimschoots aandacht aan besteed, maar aan duidelijke spelregels ho maar.
Graag niet alleen een betere vertaling, maar ook aandacht aan wat er gezegd wordt!

Mvg,
Sniekie
Sniekie

Berichtdoor Paulstartrek » Di Jun 22, 2010 2:08 pm

Op een tijdstip wordt gekeken hoeveel kastelen je de afgelopen 24 uur in bezit hebt gehad. Indien je 9 kastelen de volledige 24 uur in bezit hebt gehad krijg je 9x24 punten.
Indien je een tiende kasteel om 13:00 bent kwijt geraakt krijg je alleen de punten voor de uren dat dit kasteel in je bezit is geweest dus van 0:00 tot 13:00. 1x13 punten dus.

Ze bedoelen dus dat je een kasteel om 13:00 bent kwijt geraakt, maar wel tot 13:00 in je bezit is geweest voor die dag.

Vertaling moet idd vele malen duidelijker. De persoon die dit beheert doet haar best, maar is geen geboren nederlander. Ik heb toendertijd de help files vertaald, maar deze zijn niet meer beschikbaar toen de toenmalige game admin stopte.
Ik kreeg door intern beleid als niet-werknemer ook geen toegang tot de vertaaltool meer. Hierdoor is de kwaliteit van de helpfile ietwat achteruit gegaan.
Echter je kan bij twijfel altijd de engelse versie lezen of je vraag hier op het forum kwijt.

edit:
inmiddels ook weer toegang, dus zal zo spoedig mogelijk nakijken :)
Paulstartrek

Berichtdoor -_Mac_- » Wo Jul 28, 2010 8:19 pm

Hoe Gaat De Stam Ervaring Omhoog?
Ik Heb Echt Alles Opgezocht Maar Ik Kan Het Gwn Niet vinden.
Ik Heb De FAQ Bekeken Staat Het Niet ...
Zou Iemand Misschien Kunnen Uitleggen :| :?:
-_Mac_-

Berichtdoor ReneD » Di Aug 03, 2010 11:52 am

Wat kan het nut zijn als een vijand een klein leger als "ondersteuning" naar mijn stad te stuurt?? Dit is mij nu al een aantal keren overkomen. Ik heb dan wel de optie om dit vijandelijke leger terug te sturen, maar verraad ik hiermee niet dat ik actief ben??? Ik weet niet hoe ik hierop moet/kan reageren.
ReneD

Berichtdoor Paulstartrek » Di Aug 03, 2010 2:21 pm

De enigste reden die ik kan bedenken is dat zij jou gebruiken om hun leger (tijdelijk) te stallen.

Dat je actief bent kunnen ze natuurlijk bekijken aan de datum dat je laatst online was.
Paulstartrek

Berichtdoor Shannimal » Do Aug 12, 2010 8:50 pm

Mag/kan je iemand die in het zwart staat ook aanvallen?
Shannimal

Volgende

Terug naar Vragen